duminică, 5 ianuarie 2014

Don't give up

Am vrut sa ma pregatesc de somn, dar nu am putut...sunt fantome care nu ma lasa in pace si care ma fac sa fiu nelinistita.
Am citit pe tableta un articol scris de Alice Nastase despre Peter Gabriel, mi-am amintit in ce fel m-au marcat si ma marcheaza si pe mine unele melodii.
Am vazut ca a scris despre "Don't give up" si m-am ridicat instant din pat.
Este o melodie care am vrut sa ti-o arat pe Youtube in ultimele zile inainte de a pleca in voiaj.
Nu e prea tarziu sa o postez aici, cu atat mai mult cu cat simt ceva ciudat...si asta pentru ca te pregatesti sa vii acasa si esti iar diferit si ai mii de ganduri...
Si din nou plang...si din nou ma doare sufletul...si rog toti ingerasii sa-ti dea un gand bun si frumos referitor la noi...
Si sa-mi dea putere sa cred in noi cand simt ca tu vrei sa renunti...

Mai jos sunt "Don't give up" si "Book of love" ...ambele frumoase si diferite...

Te iubesc inima mea! Tare de tot...!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu