vineri, 10 ianuarie 2014

Iubirea mea

Sufletul meu...

Este cel mai trist moment din viata mea.
Cum ti-am spus tu si mama sunteti motivul pentru care eu traiesc.
Te iubesc nespus de mult. Nimic si nimeni nu va schimba asta.
Te iubesc mult, esti viata mea...
Nu pot sa-mi imaginez diminetile sau serile fara tine.
Nu pot sa-mi imaginez nimic fara tine.
O sa ma rog la toti ingerii si Doamne-doamne o sa te aduca inapoi, o sa vezi...
Sufletele pereche nu mor, iubirea noastra nu o sa moara. Cred in ea. Si o sa crezi si tu din nou. O sa vezi, timpul te va aduce la mine si eu te voi astepta.
Nu am nevoie de nimeni, nu vreau sa stiu de nimic de genul asta. Tu esti iubitul meu si atat.
Cred ca ce ai incercat tu sa-mi spui este ca poate din prea multa dragoste ne facem rau.
Am avut momentele mele in care nu am stiut cum sa ma comport...am gresit amandoi, de asta suntem oameni, ca sa gresim...
Iubirea noastra nu exista degeaba si ea nu va muri inima mea.
Eu te-am tatuat in suflet, te voi tatua si pe mine...
Te iubesc atat de mult...
Nu mai vreau nimic...
Simt ca mi s-a smuls o parte din mine cand ai plecat.
O sa vezi iubitule, o sa fim impreuna iar...
Chiar da...
Te iubesc mult inima mea...cel mai mult...enorm.
Aici o sa scriu tot timpul ce simt. Sper sa citesti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu