vineri, 10 ianuarie 2014

Love you...always

Nu pot sa cred ca aseara eram cu tine si azi nu mai sunt.
Am incercat sa ma uit la un film, sa fac altceva , am trecut pe hol si am mirosit halatul...l-am imbratisat si am plans.
Nu am crezut ca nu mai dai o sansa iubirii noastre...n-am crezut, stiu cat ma iubesti...
O sa adorm cu halatul in brate in noaptea asta si in noptile urmatoare, nu schimb nici cearceafurile, nu stiu cat timp pot pastra parfumul tau in ele...

Cat de fericita eram iubitul meu, eu am crezut ca ne am impacat, ca vom fi iar impreuna, ca totul va fi frumos...un job nou, iubitul meu si eu...totul perfect.

Nu vreau sa disper si nici nu vreau sa crezi ca sunt nebuna.
O sa te astept chiar daca tu zici ca nu vrei.
Nu pot iubi pe nimeni.
Nu pot fi cu altcineva, mi-ai intrat in sange...
Nu am inteles decizia ta...stiu ca ma iubesti enorm...

Te voi astepta oricat iubitul meu...te iubesc enorm! Always!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu