miercuri, 1 ianuarie 2014

Everything I do, I do it for you

Honey... you know it's true, everything I do, I do it for you...

Vreau sa stii ca nu voi mai asculta niciodata Bryan Adams (de bunavoie) daca...
Vreau sa stii ca nu voi folosi fierul acela de calcat nou...
Nici cappuccino maker...voi incerca sa nu mai vad nimic din ce are legatura cu tine...
Nici nu voi mai picta...cele 2 tablouri (sau cate vor fi pana atunci cand...) vor fi primele si ultimele si nu ma intereseaza ce zici tu despre asta...
Stiu ca poate nu intelegi...
Si daca nu m-ar lega mama de acest loc as fugi si m-as ascunde in lume o perioada...Sydney...Florida...la una din prietene. And I'm serious about that.
Poate ca tie iti sunt suficiente amintirile si poate nu te va durea atat de mult ca si pe mine.
Poate ca iti vei gasi fericirea si linistea dorita in bratele altcuiva.
Dar eu deja stiu cat ma va durea, si tu stii, si ai vazut deja un preview la durerea mea...

Dar nu despre asta vreau sa vorbesc.
Ce voi face eu deja stiu.
Si ce voi face va fi pentru tine...o sa traiesc frumos, dar singura.
O sa am prieteni, o sa ies...O sa calaresc, o sa schiez, o sa merg in Moldova...in Irlanda, Sydney, New York si in Florida la Claudia.
O sa vad lumea.
Dar nu o sa-mi fac o familie. Voi trai singura.

Crede-ma nu au sens visele pe care le aveam odata.
Nu mi imaginez langa mine pe nimeni si nici nu-mi voi mai imagina.
Deja ma doare cand ma gandesc...cum va fi si cum o sa traiesc fara tine si iubirea ta.

Ma rog in fiecare zi sa nu fie asa.
Iti trimit in fiecare seara o imbratisare si un pupic (nu stiu daca le simti) si asta voi face toata viata...
Ma rog mereu pentru noi...

"Si tú no vuelves
no quedarán más que desiertos
y escucharé por sí
algún latido le queda a esta tierra
que era tan serena cuando me querías
había un perfume fresco que yo respiraba
era tan bonita, era así de grande
y no tenía fin...

Y cada noche vendrá una estrella
a hacerme compañía
que te cuente como estoy
y sepas lo que hay.
Dime amor, amor, amor
estoy aquí ¿no ves?
Si no vuelves no habrá vida
no sé lo que haré

Si tú no vuelves
ni habrá esperanza ni habrá nada
Caminaré sin ti
con mi tristeza bebiendo lluvia
que era tan serena cuando me querías
había un perfume fresco que yo respiraba
era tan bonita, era así de grande
y no tenía fin...

Y cada noche vendrá una estrella
a hacerme compañía
que te cuente como estoy
y sepas lo que hay.
Dime amor, amor, amor
estoy aquí ¿no ves?
Si no vuelves no habrá vida
no sé lo que haré..." (Si tu no vuelves )





Te iubesc inima mea...!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu